21. juni 2009

"Photo shoot" - GT hos Creative Scrappers

Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å være GjesteDesigner hos Creative Scrappers!!:)
Utrolig moro:)

Skissen jeg skulle bruke var med 5 bilder - tror jeg aldri har scrappet med så mange bilder før jeg. Men skissen var utrolig moro å jobbe med:)

Bakgrunnen på denne er pappemballasjen fra papirene jeg vant fra den svenske VeckansSkiss. Denne har jeg revet litt i - men frimerker og alt er bevart på den (se oppe til venstre). Jeg har malt den med gesso - og masse forskjellige krakkeleringer. Til slutt sprayet jeg med 3 forskjellige glimmermister. Så bakgrunnen ble skikkelig kul:)





Materialliste:
Noteark
Bølgepapp
Thickers og alpha fra AC

Journalinglapp fra Monica Mesh
GlimmerMist
Krakkelering

21 kommentarer:

Ewonne sa...

Wow! Denna layouten är bara så jäkla cool och vacker på en och samma gång!!!

Helle Sahl sa...

Virkelig spændende og og flot layout med den skønneste Fotoserie af Sina. Super fine detaljer som du og så har zoomet ind på. Syningerne er min favorit.

Lo´et med Celie under, er jeg også helt vild med. Super skægt pynt og lækre detaljer.

God søndag til dig og dine

Karina Beck sa...

Vibeke, du er altså så dygtig! Hvor er det et super flot layout med fede detaljer!! Lige min smag, mums..

Unknown sa...

Wauwww,you may use again more photo´s its beatiful.Pretty girl also...love the shoot.
bye bye,Lean

Ellen Karin sa...

Den ble virkelig flott Vibeke. Og bakgrunnen er ennå kulere i RL enn du klarer å få den fram på bildet.
Du er dyktig. !

Ha en flott søndag.

Pia sa...

super rålækker , nydelige detaljer

ilgya sa...

It's fantastic!!I love it!
Hugs,ilgya

Maja Stokk / eyovine sa...

Åhhhhh!!! denna är grymt läcker!!! FDu är så himla duktig till å komma på en massa kul på dina layouter.

Kram Maja

Renee sa...

WOOOW såååå kuuul og for en bakgrunn *tilber*

Fantastisk flotte farger på denne og for noen nyyydelige bilder og apropost bildene HVA har du gjort med de ??? kuuule

Strålende fortsatt søndag til deg - racerscrapper nr 1. Skjønner ikke hvordan du rekker jeg.

Klemmer

Iselind sa...

Å for en flott bilde serie. Kul den bakgrunnen du har malt. Likte notepapiret med søm rundt.

Anonym sa...

Stilig bakgrunn altså, slik finnes det ikke maken av!!! Ja, 5 bilder har jeg ikke sett du har brukt før, jeg liker det!!

Vet ikke om du har fått med deg at du har fått en award av meg, du ser den i bloggen min her:

http://totoogtutu.blogspot.com/2009/06/fiiin-fredag.html

Kristins rede sa...

Nydelig!

Sandra sa...

It is (again!) a beautiful layout!
And congratulations for being a guest designer at Creative Scrappers!
Sandra

Scrappegal Sørlending sa...

Så kul!!!! :D Røff og tøff og søt på samme tid.... :)

Aquarell sa...

Herlig og spennende LO!:D
Smart gjenbruk av emballasje.

Anne M sa...

Kjempestilig LO!!
Herlige bilder av Sina, og så flott det ble med mange bilder.
Likte broderistinga du har fått med på notearket, og den råe bakgrunnen din;)

Merete sa...

Åh...sinnsykt kul bakgrunn!!!
Kjempeflotte bilder - du mestrer helt klart å bruke mange bilder også!

Grethebella sa...

Herremin for en lo... så tøff!
Digger den klæsje stilen du har på bekgrunnen her. Bildene er jo så flotte, fortryllende jente du har. Hører nesten latteren på det nederste bildet.
Fargene dine er spreke... alt er kult med denne lo'en.

Gladie sa...

Denne var rett og slett dritstilig! Supert med så mange bilder :) Gratulerer som GD! :)

mariannes scrapperier m.m sa...

Denne er så flott. Måtte bare inn her for å se på den en gang til

Linn sa...

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH denne var helt helt helt fantastisk Vibeke! Herregud for et talent og kunstner du er, bøyer meg i støvet! Akkuuurat sånn her har jeg så lyst å få til! Og takk for besøk i bloggen min, har savna deg :DDD Ha ei fin uke videre søta!