8. mai 2011

"MEMO bok"

Tidligere så har jeg alltid notert ned utfordringer, designoppdrag etc i en notisbok - men den siste tiden har jeg kun notert ned på smålapper og bazzilrester;)
Derfor var det på tide å lage seg en ny MEMO bok.

Jeg kjøpte meg en notisbok på Nille - og har laget forsiden til min egen:)

Vil delta på BeataEwa sin shabby utfordring hos AnonymeScrappere med denne.



Den lille rammen her har jeg puttet full med Glossy Accent. Hvis du kun skal kjøpe deg 1 ting nå - så kjøp denne. Skal du kjøpe 2 ting - så kjøper du med Crackle Accent også;)
2 helt utrolig flotte produker - som jeg er helt avhengig av:)










En søndag er klar til å nytes:)

11 kommentarer:

Nadia Cannizzo sa...

This is absolutely gorgeous. I LOVE the details on this, the embellies and the colours. Simply stunning. Well done. xoxo nadia.

Heather Jacob sa...

absolutely breathtaking !!!!!! you have so much talent ... hugz x

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig lekker denne notisboken ble!! Knallstilig med alt det hvite og Glossy Accents!

*marion* sa...

Utrolig lekker da , nydelig med krakkelpaint på å vakkre detaljer i duse fine farger klem

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ahhhh så fin! Jag hade också en sådan bok förr men nu är det lösa lappar överallt! Ska nog också göra en ny! Tack för "putten" och inspirationen! Kram!

Marthe sa...

Så utrolig smart! Boken ble aldeles nydelig!

Cilla sa...

Oj så fin! Riktigt läcker:)

marit sa...

Kjempe lekker!
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

~Kjersti~ sa...

Den var utrolig lekker! Digger lag på lag med alle de fine blondene og hvitt på hvitt. :)

Synnøve sa...

Jøss, for en lekkerbisken dette var da!!!
Så masse flotte detaljer, og jeg er helt enig forresten... glossy er et herlig produkt;)
Takk for at du deltar hos AS
Klem

Synnøve sa...

Superlekker note-book!
Digger den "slitte" og romantiske looken.
Takk for at du deltar hos AS
Klem