10. mai 2011

"Snuppa"

Jeg har nevnt det mange ganger nå, men jeg må bare si det igjen: Arkene fra Pion Design er en drøm å scrappe med!!:)

Denne gangen har jeg scrappet en skikkelig lag på lag - på lag LO. En utrolig morsom måte å scrappe på:)

Vesla var veldig fornøyd når hun fikk lov til å låne denne drakta m/vinger etter storesøster. Stor stas:)

Nå er det lenge siden jeg har vært med inne hos Skissedilla - men ukens skisse passet meg perfekt:)









Håper du som titter innom får en fin tirsdag:)

25 kommentarer:

Vera sa...

This page is really so beautiful!!!
I like it so much :)
The colours ar fab!
And ALL the details... WOW!

I wish you have a great day :)

vera

MonaV sa...

Ååååå, du store.....noe så flott!!
Denne tror jeg nok at jeg bare skal sitte og beundre leeenge.
Du er råååå!!

Trine Lise sa...

Noe så lekkert! *spise opp*
Synes jeg kjenner igjen en rosa "ulltagg" her. Du er råere enn meg for jeg viste ikke hva disse kunne brukes til.
Klem

Maya sa...

Rååålekker LO, Vibeke!
Så stilig med lag på lag på lag, og det er en fryd å sitte å se på de, med alle detaljene og stadig vekk er det noen nye man ikke har sett før!
Lekkert ♥
Ha en strålende dag,
klem fra Maya :)

Pastila sa...

WOW! Vibeke! I soooo love this LO!!!

Ann Kristin sa...

Fy søren denne var utrolig lekker!! Digger alt ved den!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww, super super smukt... så mange skønne detaljer med blomster og perler. Og et rigtigt sødt billede!!!

Ha en fin dag

Ann Cicilie sa...

Guuuriland altså, du er noe helt for deg selv! Elsker alt du lager, og denne er ikke et unntak - skikkelig lekker!

Marília Lopes sa...

Amazing ... stunning! The camd were too.
I loved how he used the cardboard!

GryA sa...

se her ja, det var virkelig lag på lag på lag, hehe=) SMASHING. Liker at du har benyttet stort bilde=)

Broggis sa...

Glad for å se noe fra deg, Vibeke! Elsker lagene og detaljene! Denne har jeg studert og studert <3
Takk for at du deltar!

Bente sa...

Digger, digger, digger:) Du er SÅ rå på dette:) Ønsker deg en finfin tirsdag også:) klem fra Bente

mette sa...

åååååå så flott og så full av detaljer:)))

Liker alt på denne. Lag på lag, pynten, blomstene, fargene og ikke minst bildet. Me like alot.

Annelie sa...

Heeeelt underbar!!!!

Vicky Alberto sa...

your layers and embellies are splendid

Torill sa...

OMG!!!
Lag på lag på lag, og nydelige blomster! Kan godt se at du har kosa deg her ja!! KNALLfin, Vibeke! <3 <3 <3 <3
Et virkelig kunstverk!!
klems

Theresa ~ Pion Design sa...

Åh, så mycket fint du skapat!!! Underbart att se ♥

Brendaxx sa...

This is so pretty!! I absolutely love your work :)

Sanna F sa...

Otroligt vacker layout!!!

Cynthia Lloréns sa...

I just love at all...I dont have words to describe this page....this is STUNNING, AMAZING, PERFECT.....
For me is absolutely gorgeus!!!!!!!!!
To me you're perfect in every detail of your pages ..... just phenomenal!
Hugs from Brazil
Cynthia

Synnøve sa...

Vakker vakker scrapping Vibeke <3

Ann-Lovise sa...

Denne var skikkelig flott!!! Herlig lag på lag og mange flotte detaljer!!!

Synnøve sa...

Nydelig!!! Og dette er absolutt det man kaller lag på lag! Wow, tar litt plass i albumen denne ja, hi hi!
Vakker og herlig rosa. Skjønner godt hun var fornøyd når hun fikk på denne, søta!
Klem

Line sa...

Nydelig LO! Herlig med alle lagene og de flotte detaljene :)

Siw Eldhuset Hansen sa...

wow så lekker:) Elsker lag på lag <3