8. mai 2013

"Good vibes"

Ny utfordring inne hos Anonyme Scrappere:):)
Denne gangen er det jeg som har funnet på utfordringen.
Kan du tenke deg hva det ble?


Mønsterarket er fra Maja Design.
Bakgrunnen har blitt til med produkter fra 13 arts
Har brukt både gesso, paste og mister derfra. Love :):)


Som vanlig så har jeg brukt chipboard fra Blue Fern Studios.
Det er de beste jeg har brukt!!:)
Først dekket jeg den med gesso, litt crackle paint - og deretter Pan Pastel.
Embosset - og avsluttet med litt hvit spray fra Dylusions.


Håper du likte den:)

Ønsker deg en flott onsdag:)

6 kommentarer:

Maya sa...

Ohhh LOène dine er så utrolig detaljerte og nydelige!
Lekre farger, så mye å se på og nye ting å oppdage :)
Lekkert!
Klem, Maya

Ann Kristin sa...

Utrolig lekker!Herlige farger og detaljer :)

Matilde sa...

What a wonderful LO!

mettepip sa...

Såå kul Vibeke! Stilig oppsett og så herlige effekter da!
klem fra
Mette

MonaV sa...

Herlig...som alltid, og jeg digger de chipboardene dine Vibeke!

Siv Anne sa...

Elsker fargene på denne flotte siden din Vibeke.