11. mai 2013

"Follow your heart"

Jeg er helt sikker på at du også har prøvd mange forskjellige mister og sprayer.. 
Det har ihvertfall jeg.. Men noen av disse kan gjøre at jeg mister litt av scrappegleden.. 
Jeg hater når sprayer tetter seg - eller ikke gir den fargen jeg ønsker.

Nå har jeg virkelig fått sansen for sprayene fra 13 arts!!
Fargene på mistene er helt utrolig flotte 
- men jeg skal innrømme at jeg rådigger inksene.
Her kan jeg blande til akkurat den fargetonen som passer mitt prosjekt.


Se hvor flott denne chipboarden fra Blue Fern Studios ble med paste, 
gesso og mist fra 13 arts. Knall!!:)


Er det rart jeg digger!! Se bare på hvor kult dette ble!!:)


Det var alt fra meg i dag:)
Takk for at du tittet innom:):)


2 kommentarer:

mettepip sa...

Herlig Lo med sååå mange kule effekter!
Sprayer og medium er gøy! Herlig oppsett også.
Klem fra
Mette

Jeanette sa...

Herlige farger, Vibeke. Nesten synd at man ikke kan se den "live" for jeg er sikker på at fargene er enda bedre enn på bildene. Håper du koser deg i helgen! Klem Jeanette :)