15. mai 2013

"Memento vivere"

Her har jeg scrappet en layout med massevis av lekre blomster, 
og fine chipboard fra Blue Fern Studios.
På denne har jeg brukt månedens skisse inne hos BFS.










Lattice Fence

Brigitte Butterfly Set

Veldig hyggelig at du besøker bloggen min.
Beklager så mye at det er lite med oppdateringer her,
og at det er sjelden jeg er ute på kommentarrunder.
Livet mitt er VELDIG hektisk om dagen 
- men jeg kommer sterkere tilbake.

Det kommer faktisk litt oppdateringer de neste dagene,
har 2 prosjekter til fra BFS, og i tillegg skal
jeg være gjestedesigner inne hos Prima denne måneden.

TAKK:)

3 kommentarer:

MonaV sa...

Alltid like flott!!!

Scrappelise sa...

Nydelig LO og du bruker alltid så lekre pyntedetaljer!

Unknown sa...

Бесподобно! Вы так необычно уложили фото! это придает особый изыск работе!я в восторге!