12. mai 2013

"Adventure"

Her kommer mitt andre DT bidrag for 13 arts denne måneden. 
Denne gangen ble det en Art Journal side.
Litt personlig, så jeg skal ikke fortelle så mye om den:)

Sjekk den herlige fargekombinasjonen da!!
Det er så kult med oransje og blått sammen.
Jeg fikk blandet de pefekte fargene med inks fra 13 arts.


Produktene fra 13 arts er perfekte til bruk på chipboard.
Det nydelige vinduet her er fra Blue Fern Studios.






Stikk innom bloggen til 13 arts - så kan du se alt
det flotte de andre flinke jentene har laget.

Takk for besøket, 
og takk for alle hyggelige kommentarer:)

2 kommentarer:

Marita sa...

Hei, så mange herlig "klinete" LO'er du har laget! :) Kjempestilige! Blir veldig inspirert og får så lyst til å prøve mer av denne stilen når jeg ser slike bilder, men vet aldri helt hvordan jeg skal gripe det an..... Men må nok prøve en dag.... ;)

Sandra sa...

I love mixed media on journal pages and canvases and your colour combination is amazing.